vrijdag 14 januari 2011

Goed begin

Het jaar 2011 begint goed. Nog maar net mijn bed uit na een toch wel heftig nachtje, krijg ik bericht dat Caleidoscoop op Vrouwenthrillers.nl als Boek van de Maand vermeld staat. Met de volgende tekst erbij: Bijna op de valreep van 2010 verscheen het debuut van Linda Jansma: Caleidoscoop. Een verrassend debuut van ongekend hoge kwaliteit. Zo schrijft een lezer: ‘Caleidoscoop is een prima geschreven, boeiend en spannend verhaal met oog voor detail en omgeving.’ Daar sluiten wij ons geheel bij aan.
Daar werd ik toch wel even stil van. Vooral omdat ik even daarna op twitter de opmerking van een recencent las “dat mijn boek haar tot nu toe erg verraste en dat het terecht was dat het tot Boek van de Maand was verkozen”.
Tel daar alle leuke lezersreacties bij op en u kunt zich voorstellen dat het jaar 2011 voor mij startte met voeten die zomaar ineens naast mijn schoenen liepen. Ik moet ze maar weer gauw aantrekken, die schoenen. Anders krijg ik nog koude voeten…
Enfin. Komende zomer komt Tweestrijd uit. Ik hoop dat dat net zo goed ontvangen gaat worden door de lezers als Caleidoscoop. Maar dat is afwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten