dinsdag 21 december 2010

Nieuwe maand, nieuwe kansen

Door allerlei omstandigheden is mijn blog er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten. Terwijl ik zo stellig gezegd had dat ik dagelijks een blogje zou schrijven, al zouden het maar twee zinnen zijn. Afijn, dat is er dus even niet van gekomen. Maar zoals de titel al zegt: nieuwe maand, nieuwe kansen. Ik ga opnieuw proberen elke dag hier iets neer te pennen.
Inmiddels ligt mijn boek Caleidoscoop bijna in de winkel. Via ECI en Cosmox is het wel al te bestellen, met een levertijd van 3-4 dagen. Ook De Slegte, die tegenwoordig naast tweedehands ook nieuwe boeken verkoopt, heeft het aangedurfd om honderd exemplaren op voorraad te nemen. Wauw. Als die nu ook allemaal eens verkócht gaan worden!
En om dan maar met goed nieuws verder te gaan: mijn tweede thriller Tweestrijd (hier lees je een recensie) komt komende zomer uit. Ben dus druk bezig met redigeren. Wel moeilijk, als je daarnaast werkt aan een vierde boek. Dat geswitch tussen verschillende settings, hoofdpersonen en plot is niet bevorderlijk voor het rustig uitwerken van een verhaallijn, maar afijn, ik heb de tijd.
En last but not least: in januari komt er een verhalenbundel in de winkel, met de titel Verrassing!, welke een tiental spannende verhalen bevat van onder andere Judith Visser, Svea Ersson, Heleen van der Kemp en natuurlijk niet te vergeten mijzelf.
Laat de feestdagen nu maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten